Zmluvné podmienky

Vážení zákazníci,


1.Prosím,prečítajte si podmienky predaja:
   Počkajte,kým potvrdím, že Vami žiadaný tovar mám. Ďakujem za pochopenie.

2. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Kupujúci realizuje objednávku a nákup v bazáriku lulashop,ktorý je z vlastného šatníka prostredníctvom internetu na webstránke www.lulashop.sk.

 Na odoslanie objednávky je potrebné vybrať tovar, počet kusov, spôsob úhrady a dodania tovaru. Kupujúci odoslaním objednávky zároveň predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s uvedenými všeobecnými obchodnými podmienkami v plnom rozsahu.

3. NÁKUP A PLATBA ZA TOVAR
Ceny uvedené v internetovom obchode sú uvedené v eurách a sú udávané za jeden kus, pokiaľ to nie je v popise tovaru uvedené inak.

Platbu za tovar môže kupujúci realizovať prostredníctvom prevodu na účet banky alebo priamym vkladom (číslo účtu udávam po záväznej objednávke). Objednaný tovar držím v rezervácii po dobu dvoch pracovných dní, potom bez vyzvania ruším objednávku.

4. DODACIE PODMIENKY
Všetok zobrazený tovar mám okamžite k odberu, pokiaľ to pri samotnom inzeráte nie je uvedené inak. Tento tovar sa expeduje do 2-5 pracovných dní v rámci SR prostredníctvom Slovenskej pošty. V nepriaznivej situácii sa môžu zmluvné strany dohodnúť na predĺžení dodacej lehoty alebo na náhradnom plnení v rovnakej kvalite a cene. Dodanie tovaru je realizované prostredníctvom Slovenskej pošty.
Zákazník je povinný  tovar skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dodaciu poštu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.
 
5. ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO
Na použitý tovar sa nevzťahuje záruka. Zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na chyby, ktoré mal tovar pri prevzatí kupujúcim.Zodpovednosť sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru, prípadne za chybu tovaru, ktorá bola popísaná pri konkrétnom inzeráte alebo v podmienkach predaja. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu predávajúci nezodpovedá za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Veci, ktoré majú chyby, ktoré nebránia, aby sa vec mohla užívať na určený účel, sa predávajú za nižšie ceny, než je obvyklá cena bezchybnej veci. Kupujúci je upozornený, že tovar je poškodený a o aké konkrétne poškodenie ide (napr. dierka, fliačik...).

6. STORNO OBJEDNÁVKY A VRÁTENIE TOVARU
Kupujúci môže e-mailom bezplatne stornovať svoju objednávku ešte pred jej potvrdením a odoslaním do 24 hodín od potvrdenia záväznej objednávky. Ak príde k stornovaniu objednávky, ktorá už bola zaslaná poštou kupujúcemu, musí kupujúci uhradiť náklady na spätné poštovné. Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku, ak prišlo k poškodeniu tovaru pri balení alebo odosielaní, o čom bude kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky. Prípadná zaplatená kúpna cena za tovar bude do 10 pracovných dní vrátená na účet kupujúceho.

7. REKLAMAČNÝ PORIADOK
Predávajúci zodpovedá pri tovare označenom ako "použitý" alebo "nosený" len za chyby, ktoré sa ukážu pri preberaní tovaru alebo počas doby 7 dní od doručenia v prípade dodania tovaru prostredníctvom pošty kupujúcim s výnimkou tých, ktoré vznikli použitím alebo opotrebením.

!Pri použitých veciach je záruka obmedzená iba na skryté chyby, ktoré boli v čase kúpy už na výrobku. Na chyby vzniknuté opotrebovaním sa reklamácia nevzťahuje!

Rovnako predajca nepreberá záruku na chyby tovaru, o ktorých spotrebiteľa vopred informuje.
Predávam svoje veci z vlastného šatníka od  rôzných dizajnérov/značiek. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru a poškodenie tovaru jeho nesprávnym používaním, ošetrovaním či skladovaním. Venujte prosím zvýšenú pozornosť označeniam tovaru a sledujte etikety a štítky so znakmi poukazujúcimi na materiálové zloženie a správne zaobchádzanie a čistenie tovaru.
Prípadné reklamácie budú vybavené najneskôr do 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty). Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka ku predajcovi predajca nezodpovedá.
Tovar,ktorý nájdete v mojej ponuke, je mnou nosený tovar, ktorý mi leží v skrini, z nejakého dôvodu nesadol (veľkostne, vzhľadom, štýlom, nevhodný darček) -Pokiaľ mám k nemu odložený pokladničný doklad z predajne, uvádzam to v popise a prikladám do zásielky.

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA, OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytne žiadne osobné údaje spotrebiteľa a ani žiadne ďalšie informácie o spotrebiteľovi tretej strane. Výnimkou sú osobné údaje spotrebiteľa nutné na doručenie tovaru, poskytnuté doručiteľovi tovaru, či poštovej službe.


                                                                                         kontakt: info.lulashop@gmail.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Webnode